Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Дейманівська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 21046220) був реорганізований і увійшов до складу Пирятинської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

Аналіз регуляторного впливу

Проекту рішення  Дейманівської сільської ради

       Проект рішення Дейманівської сільської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати місцевих податків на 2021 рік», розробленого відповідно до статті 8 Закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року №308 зі змінами.
      Назва регуляторного акта – « Про встановлення ставок та пільг із сплати місцевих податків на 2021 рік» на території Дейманівської сільської ради Пирятинського району Полтавської області.

                Регуляторний орган – Дейманівська сільська рада
                Розробник документу – Дейманівська сільська рада
                Контактний телефон – 066- 220- 94- 01

1.Визначення проблеми

            Відповідно статті 10 та пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування приймати рішення про встановлення ставок місцевих податків в межах своїх повноважень та в порядку, визначеному цим кодексом.
  Рішення про встановлення місцевих податків є нормативно-правовим актом, копія якого надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня затвердження,  до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків, але не пізніше 1 липня  та офіційно оприлюднюється органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків або змін до них (плановий період).В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
    У разі якщо сільська рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків та пільг із сплати місцевих податків, що є обов’язковими згідно з нормами Податкового кодексу, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм Податкового кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю буде справляться із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному,в якому планується застосування плати за землю.
    Місцеві податки зараховуються в повному обсязі до сільського бюджету та є бюджето-формуючим джерелом на забезпечення діяльності функціонування бюджетних установ та на благоустрій територій громади. Прийняття рішення  впорядкує деякі питання  ведення бізнесу, зменшить витрати часу платників податків на виконання обов’язкових процедур щодо декларування сум податків та їх сплату, підвищить інвестиційну привабливість населених пунктів сільської ради.
     Виходячи з вищевикладеного, з метою безумовного виконання Податкового кодексу України, недопущення суперечливих ситуацій, забезпечення дохідної частини сільського бюджету, виконання програм соціально-економічного розвитку громади, сільська рада має прийняти рішення «Про встановлення ставок та пільги із сплати місцевих податків на 2021 рік».

 Основні групи, на які проблема справляє вплив:

Групи

Так

Ні

Громадяни

так

 

Держава

так

 

Суб’єкти господарювання

так

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

так

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:
    Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до Податкового кодексу України є компетенцією сільської ради.

   Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів:
    Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів з огляду на вимоги Податкового кодексу України. А саме,місцеві податки та збори та пільги з їх сплати затверджуються терміном на один рік. У разі, якщо сільська рада у термін до 1 липня не прийняла та до 15 липня не оприлюднила рішення про встановлення місцевих податків і зборів на наступний рік, такі податки справляються, виходячи з норми Податкового кодексу України, із застосуванням їх мінімальних ставок та без застосування відповідних коефіцієнтів, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.

2. Цілі державного регулювання

Цілі державного регулювання, безпосередньо пов'язані з розв'язанням проблеми:

Проект регуляторного акта спрямований на розв’язання проблеми, визначеної в попередньому розділі.
 Основними цілями регулювання є:
  - здійснити планування та прогнозування надходжень від місцевих податків та зборів при формуванні бюджету;
  - встановити доцільні і обґрунтовані розміри ставок місцевих податків і зборів з урахуванням рівня платоспроможності громадян та суб’єктів господарювання та відповідно до Податкового Кодексу та потреб сільського бюджету;
   - встановити пільги щодо сплати місцевих податків і зборів;
   - забезпечити додаткові надходження до сільського бюджету, з метою забезпечення належного фінансування програм соціально-економічного та культурного розвитку сільської  громади;
та вимог з  - забезпечити своєчасне надходження до сільського бюджету місцевих податків та зборів;
  - забезпечити відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування;
  - привести рішення сільської ради у відповідність до норм аконодавства України

                                                                 3. Мета

Метою прийняття цього регуляторного акта є особливо важливим для прозорого та ефективного встановлення місцевих податків, зарахування надходжень до бюджету Дейманівської сільської ради, здійснення необхідного контролю за своєчасністю та повнотою проведення платежів.

Таким чином, з метою правового врегулювання господарських і адміністративних відносин між Дейманівською сільською радою та суб’єктами господарювання, недопущення суперечливих ситуацій, вказана проблема потребує розв’язання шляхом прийняття рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати місцевих податків на 2021 рік».   

                   4.  Визначення та оцінка способів досягнення визначених цілей

        1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи   

Опис альтернативи

 

   

 

 

Альтернатива 1.Не виносити на розгляд сесії сільської ради ради та не приймати  рішення сільської ради ради «Про встановлення місцевих податків та пільг із сплати податків  на 2021 рік»

Така альтернатива не є прийнятною ,так, як відповідно до
підпункту 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу
України місцеві податки сплачуються платниками у
порядку, встановленому Податковим кодексом за мінімальними
ставками, що суттєво погіршить надходження до місцевого бюджету.

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Альтернатива 2.
Прийняти  рішення «Про встановлення місцевих податків та пільг із сплати податків  на 2021 рік» у запропонованому вигляді

Прийняття даного рішення забезпечує досягнення цілей державного регулювання , чітких та прозорих механізмів справляння та сплати місцевих податків на території населених пунктів сільської ради
 та наповнення місцевого бюджету.
Забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування та стабільного фінансування установ, які утримуються
 за рахунок  місцевого бюджету.

 

 

Альтернатива 3. Встановлення максимальних ставок місцевих податків і зборів на 2021 рік

 

 

 

 

 

З прийняттям максимальних ставок буде значне перевиконання дохідної
 частини місцевого бюджету, але така альтернатива є непосильною для
 платників податків Дейманівської сільської ради, у зв’язку з
надмірним податковим навантаженням буде виникати заборгованість зі
сплати податків, а це призведе до нарахування пені, штрафних санкцій
за несвоєчасну сплату, соціальної напруги серед населення.

 

 

   

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

 Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування

Вид альтернативи

               Вигоди

        Витрати

Альтернатива 1

        Відсутні

Відсутні

     

Альтернатива 2

    1. Забезпечить дотримання вимог Податкового кодексу України, реалізацію наданих органам місцевого самоврядування повноважень.
   2. Забезпечить відповідні надходження до сільського бюджету від сплати місцевих податків.
   3.Створить сприятливі фінансові можливості сільської влади для задоволення соціальних та інших потреб територіальної громади.
  4. Вдосконалить відносини між сільської радою, органом фіскальної служби та суб’єктами господарювання пов’язаних зі справлянням податків.

Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та проведення відстежень результативності даного регуляторного акта та процедур з його опублікування

     

Альтернатива 3

    1.Максимальні надходження коштів до місцевого бюджету.
   2.Спрямування надлишків на соціально - економічний розвиток Дейманівської сільської ради.

  Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та проведення відстежень результативності даного регуляторного акта та процедур з його опублікування
  Існування ризику переходу діяльності суб’єктів господарювання в «тінь» за причини сплати податків

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

 Вигоди

  Витрати

Альтернатива 1

Сплата податку за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України

Витрати пов’язані лише зі сплатою податків.

Альтернатива 2

Сплата податків і зборів за обґрунтованими ставками. Встановлення пільг по сплаті податків для окремих категорій громадян.

Відкритість процедури, прозорість дій місцевого самоврядування.

Вдосконалить відносини між сільською радою, органом фіскальної служби та суб’єктами господарювання пов’язаних зі справлянням податків.

Сплата податків за запропонованими ставками.

Альтернатива 3

За рахунок зростання надходжень до місцевого бюджету буде вирішено більша кількість соціальних проблем громади.

 

Надмірне податкове навантаження призведе до несвоєчасних сплат місцевих податків, а це в свою чергу до нарахування пені та штрафних санкцій .

 

Показник

Великі

 

Середні

                    Малі

 

   всього

 

в тому числі мікро

 

 

Кількість суб’єктів господарювання,
що підпадають під дію регулювання, одиниць

10

 

1

6

 

6

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

86%

 

4%

10%

 

10%

 

 

 Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання 

Вид альтернативи

 Вигоди

 

  Витрати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Альтернатива 1

Сплата податків за
мінімальними ставками, мінімальне податкове навантаження

 

 

Витрати пов’язані лише зі сплатою
зем податків.  

Альтернатива 2

  Сплата податків за
обґрунтованими ставками.
  Встановлення пільг щодо
сплати податків для
окремих категорій громадян, освітніх, медичних та інших установ
   Відкритість та прозорість
процедури нарахування та сплати
податків.
   Вдосконалення відносин між сільською радою, органом
фіскальної служби та субєктами господарювання, повязаних зі справлянням податків.

 

Затрати часу, необхідні для вивчення положень
про місцеві податки і збори та обговорення
проекту рішення. Сплата податків за запропонованими ставками.
Витрати пов’язані зі сплатоою податків.

 

Альтернатива 3

Відсутні

 

Надмірне податкове навантаження, яке може спричинити занепад малого бізнесу, який провадить діяльність на території ради, зменшення кількості робочих місць.

ВИТРАТИ
на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

 

 

2

Податки (зміна розміру податків, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

88362,61 

441813,00 

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

 3000,00

3000,00

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

0

 0

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

 0

8

Інше (уточнити), гривень

 0

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

91362,61 

456813,05 

10

Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

11 

 11

11

Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

1004988,71 

5024943,55 

 5.  Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

 

 

 

 

 

Бал результативності
( за чотирибальною системою оцінки)

 

 

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

 

1 - цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати)

 

Така альтернатива є не прийнятною. Місцеві
податки будуть сплачуватися платниками відповідно до Податкового кодексу України за мінімальними ставками, громадяни втратять
додаткові пільги. Зменшаться надходження до сільського бюджету, а це не дозволить
профінансувати заходи соціального, економічного значення сільської громади
 (благоустрій, утримання комунальних закладів та інше)

Альтернатива 2

 

3 - цілі прийняття проекту регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть)

 

Прийняття даного рішення вирішить важливі
 аспекти проблеми, забезпечить досягнення встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння місцевих податків, наповнення сільського бюджету, виконання програми
соціально-економічного розвитку громади.
Таким чином, прийняттям вказаного рішення буде досягнуто балансу інтересів громади і платників податків

Альтернатива 3

 

2 - цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними)

 

Цілі регулювання можуть бути досягнуті частково.
Надмірне податкове навантаження на суб'єктів господарювання знівелює вигоди від значного збільшення дохідної частини місцевого бюджету, а саме існує ризик переходу суб’єктів
господарювання в «тінь», зменшення кількості робочих місць та розміру заробітної плати, і як наслідок виникне зворотній ефект в результаті якого відбудеться зменшення надходжень до сільського бюджету. Балансу інтересів досягнуто не буде.

Рейтинг результатив
ності

Вигоди

(підсумок)

 

 

Витрати

(підсумок)

 

 

Обґрунтування
відповідного місця
альтернативи у рейтингу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Альтернатива 2

 Надходження додаткових коштів до місцевого
 бюджету, спрямування
коштів на соціально-економічний розвиток територіальної громади.
Сплата податків і зборів за обгрунтованими ставками.
Встановлення пільг для окремих категорій населення.

 

Витрати пов’язані з підгото
вкою регуляторного акта та процедур з його офіційного опублікування. Сплата пода
тків і зборів за встановлени
ми ставками

 

Регуляторний акт
відповідає потребам у
розв’язанні визначеної
проблеми та принципам
державної регуляторної
політики. Наповнення
сільського бюджету,
збереження суб’єктів
господарювання та
робочих місць

Альтернатива 3

Максимальні надходження коштів до місцевого бюджету. Спрямування надлишків на соціально-економічний розвиток територіальної громади

 

Витрати пов’язані з підготов
кою регуляторного акта та його офіційного оприлюднення. Надмірне податкове навантаження спричинить занепад малого бізнесу.

 

Надмірне податкове
навантаження, призведе
до ризику переходу
суб’єктів підприємниць
кої діяльності в «тінь», як
наслідок зменшення
робочих місць та розміру
 заробітної плати.

Альтернатива 1

Сплата податків за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України

 

 

 

 

 

 

Витрати пов’язані лише зі сплатою податків

 

 

Зменшення надходжень
до сільського бюджету.
Підвищення соціальної напруги

 

 

Переваги обраної альтернативи

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

 

 

 

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 2

Цілі прийняття проекту рішення про встановлення місцевих податків на 2021 рік будуть досягнуті майже у повній мірі. До сільського бюджету надійдуть додаткові кошти від сплати місцевих податків, а податкове навантаження для платників не буде надмірним. Таким чином, прийняттям вказаного рішення буде досягнуто балансу інтересів сільської ради і платників податків.

 

Зміни до чинного законодавства:

Податкового кодексу України;

- Бюджетного кодексу України;

- Земельного кодексу України;

та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо).

Альтернатива 3

 

Цілі регулювання можуть бути досягнуті частково. Надмірне податкове навантаження на суб'єктів господарювання знівелює вигоди від значного збільшення дохідної частини місцевого бюджету. Балансу інтересів досягнути неможливо.

Зміни до чинного законодавства:

- Податкового кодексу України;

- Бюджетного кодексу України;

- Земельного кодексу України;

та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо).

Виникнення податкового боргу по причині не сплати місцевих податків.

Альтернатива 1

 

    У разі неприйняття регуляторного акта, податок          справлятиметься по мінімальним ставкам, що спричинить втрати доходної частини бюджету і відповідно не виконання бюджетних програм.  Вказана альтернатива є неприйнятною

Зміни до чинного законодавства:

- Податкового кодексу України;

- Бюджетного кодексу України;

- Земельного кодексу України;
та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо).

         

           Таким чином для реалізації обрано Альтернативу 2 – встановлення економічно- обґрунтованих місцевих податків,  що є посильними для платників податків, та забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування – Дейманівської сільської ради. 

           6. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми

            Зазначену проблему планується розв'язати шляхом:

            - Розробки проекту рішення Дейманівської сільської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати місцевих податків на 2021 рік» та АРВ до нього;

            - Проведення консультацій з суб’єктами господарювання;

            - Оприлюднення проекту рішення з АРВ та отримання пропозицій та зауважень;

            - Підготовка експертного висновку постійної комісії, щодо відповідності проекту рішення вимогам ст..4,8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;

            - Отримання пропозицій по удосконаленню від Державної регуляторної служби України;

            - Затвердження рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати місцевих податків на 2021 рік» на пленарному засіданні сесії сільської ради;

            - Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку;

            - Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.

            Встановлення запропонованих місцевих податків на 2021 рік є основним механізмом, який забезпечить розв’язання визначеної проблеми.

7. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги

    Адміністрування даного регуляторного акта встановлено нормами Податкового кодексу України..

    Розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва (М-тест) наведено у додатку 4.

            Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків, не змінюючи порядок їх обчислення сплати та інші адміністративні процедури.

8. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

            Запропонований термін дії регуляторного акта один рік. В разі внесення змін до чинного законодавства України в частині справляння місцевих податків, відповідні зміни будуть внесені до даного регуляторного акту.

            У разі, якщо сільська рада до першого липня не прийняла рішення про встановлення місцевих податків і зборів на наступний рік, що є обов’язковим згідно з нормами Податкового кодексу України, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм Податкового кодексу України із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок,які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю. Враховуючи норми Бюджетного та Податкового кодексів України, органи місцевого самоврядування мають щорічно встановлювати ставки місцевих податків і зборів, що справляються в установленому Податковим кодексом України порядку. Відповідні ставки будуть діяти лише протягом року, на який прийняті.

9.  Визначення показників результативності дії регуляторного акта

            Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі АРВ, для відстеження результативності регуляторного акта слід визначити не менше ніж три кількісних показника, які безпосередньо характеризують результативність дії регуляторного акта та які підлягають контролю (відстеження результативності). Для відстеження результативності дії регуляторного акту основними є такі показники:

            - сума надходжень до місцевого бюджету від сплати місцевих податків (податок на майно, єдиний податок з фізичних осіб – підприємців 1,2 групи) тис.грн.;

            - кількість суб’єктів господарської діяльності – платників місцевих податків (податок на майно, єдиний податок з фізичних осіб – підприємців 1,2 групи) на яких поширюватиметься дія акта ;

            - рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта.

Статистичні показники:

Назва показника

2019 рік

(факт)

2020 рік

(очікувані)

2021 рік

(очікувані у в’язку з прийняттям рішення)

Розмір надходжень до місцевого бюджету від сплати місцевих податків     ( податок на майно, єдиний податок з фізичних осіб – підприємців) (тис.грн.) в тому числі:

     925,89

992,5

 1040,00

 

       

Кількість суб’єктів господарської діяльності – платників місцевих податків (податок на майно, єдиний податок з фізичних осіб – підприємців), осіб

17

17

 17

       

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта

Відповідно до частини 5 статті 12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» регуляторні акти, прийняті органами та посадовими особами місцевого самоврядування, офіційно оприлюднюються у разі відсутності друкованих засобів масової інформації відповідних рад у місцевих друкованих засобах масової інформації. Таким чином, рівень поінформованості суб’єктів господарювання,фізичних осіб з основних положень рішення визначається чисельністю осіб, які ознайомляться з ним.

даний регуляторний акт буде розміщено на офіційній веб-сторінці виконкому Дейманівської сільської ради, про що буде повідомлено у районній газеті « Пирятинські вісті».

 

10. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

            Оцінка ефективності регуляторного акту буде здійснена за допомогою проведення базового, повторного відстеження результативності регуляторного акту.

            Відстеження результативності регуляторного акта буде проводитись статистичним методом.

            Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися до дня набрання чинності цим регуляторним актом.

            Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися через рік після набрання чинності регуляторним актом.

            У рамках статистичного методу відстеження аналіз офіційної статистичної інформації буде проводитися щодо розміру надходжень до сільського бюджету та кількості осіб, на яких поширюватиметься дія акта.

Сільський  голова                                                          Ю.М. Семененко

 

                                                                                             Додаток 4

                                                                             до аналізу регуляторного впливу

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

 

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 10 січня 2020р. по 01 лютого 2020 р.

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

 

 

 

 

Основні результати консуконсультацій (опис)

1

дата 10.01.2020

Робочі зустрічі (опитування)

3

 

Обговорено та запропоновано залишити розміри  ставок місцевих податків на 2021 рік на рівні діючих ставок

 

2

Дата:

з

10.01.2020р. по 31.012020р.

Вид консультацій:

У телефонному та усному режимі

3

 

Отримана інформація про  місцеві податки і збори на 2020 рік, обговорено та запропоновано залишити розміри  ставок місцевих податків і зборів на 2021 рік на рівні діючих ставок

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

 кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 6 (одиниць),

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив  10%

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання.
    Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

Порядковий номер

Найменування оцінки

 

 

 

У перший рік

(стартовий рік

провадження

регулювання)

 

 

 

 

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

 

 

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

 

0

 

0

0

 

 

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

 

0

 

0

0

 

 

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали) , грн

 

0

0

 

 

 

 

 

 

  

 

4

 

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

 

 

0

 

 

0

 

 

 

0

 
 

 

 

5

Інші процедури

(сплата податків), гривень

 

11335,20

 

-

-

 
     

 

   

 

6

Разом, гривень Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

 

11335,20

 

0

0

 

 

 

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

 

6

 

 

 

8

Сумарно, гривень Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб' єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7), грн

 

68011,20

 

0

0

 

 

 БЮДЖЕТНІ ВИТРАТИ

 на адміністрування регулювання для суб’єктів малого і мікропідприємництва                                            

Бюджетні витрати не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України.

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

  1.Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання - 68011,20 грн.

  2. Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування -           301,56грн

  3. Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання - 68312,76 грн.

  4. Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва - 0 грн.   

  5. Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання - 68312,76 грн.                         


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *